W celu uzyskania duplikatu legitymacji szkolnej należy złożyć wniosek do Dyrektora Szkoły. Wypełniony druk wniosku wraz załącznikami należy złożyć w sekretariacie szkoły lub przesłać pocztą na adres:
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach, ul. Partyzancka 56A, 95-200 Pabianice.
Za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę w wysokości równej kwocie opłaty skarbowej od poświadczenia własnoręczności podpisu, tj. 9,00 zł.
Opłatę wnosi się na wskazany rachunek bankowy:
Szkoła Podstawowa nr 9 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Długosza w Pabianicach
Numer konta: 51 1090 1304 0000 0001 5610 9616.
W tytule przelewu należy wpisać: opłata za duplikat legitymacji szkolnej, imię i nazwisko ucznia na które zostanie wydany duplikat, klasa do której uczęszcza.
Plik do pobrania
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2024 r. poz. 750);
Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 7 czerwca 2023 r. w sprawie świadectw, dyplomów państwowych i innych druków (Dz. U. poz. 1120 i 2653);
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r. poz. 2111).